Toya hazırlıq dövründə arıqlamaq istəyənlərə 4 məsləhət

 

Evlilik öncəsi dövr, çox qadının sürətli kilo vermək istədiyi bir dövrdür. Bu dövrdə, nə qədər vaxtda neçə kilo veriləcəyini yaxşı planlaşdırılması lazımdır. Evlilik öncəsi son dəqiqədə, məhdud pəhrizlərlə verilən sürətli kiloqramlar səhvdir. Toy günü canlı, parlaq, enerji dolu olmaq istəyirik. Amma qida dəyəri aşağı pəhrizlər sizin yorğun, dərinizin solğun, saçlarınız cansız görünməsinə səbəb olur.

 

 Toy hazırlıqlarında özünüzə ayıracaq çox vaxtınız olmaz. Bu səbəbdən uğursuzluqla nəticələnəcəyini bildiyiniz tek istiqamətli pəhrizlər ilə vaxt itirməkdənsə, bəzi qidalanma vərdişlərinizə dəyişdirərək və yüngül bir məşq proqramı ilə istədiyiniz görüntüyə tanış ola bilərsiniz.

Qidalanma Vərdişlərinizə Dəyişdirin

Kilo vermək üçün qidalanmada dəyişikliklər edin. Dəyişikliyə, bir qidalanmada yediyiniz pay miqdarını azaldaraq başlaya bilərsiniz. Pay miqdarı azaltmaq, vaxt itkisi olmadan kilo verməyin ən asan yoludur. Gündəlik aldığınız kalori miqdarını azaltmaq sizi müvəffəqiyyətə aparır. Bir dəfədə, desert boşqabını dolduracaq qədər yemək yeyin. Doymadınızsa tərəvəz və meyvələr kimi lif nisbəti yüksək, aşağı kalorili qidaları istehlak etməlisiniz. Çünki 1 kq 7000 kalori və həftədə 1 kq vermək üçün gündəlik pəhriz 1000 kalori azaltmaq lazımdır.

Plan hazırlayın

Evlilik öncəsi pəhriz başlamazdan əvvəl, toya qədər neçə kilo vermək istədiyinizə qərar verin. Həftədə orta hesabla 800 qram verəcəyinizi hesablayın. Məsələn, 8 kiloqram itirmək istəyirsinizsə, 2-3 ay əvvəldən pəhriz proqramınıza başlamağınız lazımdır. İstədiyiniz kiloya çatmaqda qərarlı olun və çata biləcəyiniz hədəflər təyin edin. Unutmayın, 4 kilo itkisi 1 bədən nazikləşmək deməkdir.

İdmana Başlayın

Məşq etmək, xüsusilə kardio məşqlər, enerji xərcinizi artıraraq kilo verməyinizə işinizi asanlaşdırır. Etməkdən xoşlandığınız və inamla həyata keçirə bir idman növü seçin. Bu templi yeriş, qaçış, üzgüçülük, velosiped, rəqs, pilates, qrup aerobika ola bilər. Yağ yandırmağı təmin etmək üçün, seçdiyiniz idman növün ən az 30 dəqiqə tətbiq etməyiniz lazımdır. Hərəkətiniz nə qədər artarsa, bir o qədər enerji xərcləyərsiniz. Bu da daha çox kilo verməyiniz mənasına gəlir. Dehidratasiyaya mane olmaq üçün kifayət qədər su içməyə diqqət yetirin.

Sağlam olmayan qidaları çıxarın

Evlilik öncəsi pəhriz boyunca qeyri-sağlam qidalardan qorxmalısınız. Bu dövrdə, şəkərli və yüksək kalorili içkilərdən uzaq durun. İçki olaraq su, şəkərsiz çay və kremsiz qəhvə istehlak edin. Əlavə olaraq düyü, makaron, ağ çörək, şəkərli qidalar və şirniyyatlar kimi sadə şəkər ehtiva edən qidalar yeməməyə diqqət göstərin. Bunların əvəzinə əsmər düyü, kəpəkli makaron, tam taxıllı çörək istifadə etmək olar. Mürəkkəb karbohidratlar kilo itkisinə köməkçi olmaqla bərabər egzersiziniz üçün yaxşı yanacaq vəzifəsi görər.

Go to top