Çəki atmaq istəyənlərə 15 məsləhət

Pəhriz edərkən sizə 15 tövsiyyəmiz sizin dietanızın effektivliyini daha da artıracaq.

1- Bol paltarlar yerinə dar geyimlərə üstünlük verin.

2- İdman edərkən mütləq musiqi dinləyin və motivasiyanızı artırın.

3- Çay əvəzinə yaşıl çay, darçınlı çay qəbul edin.

Bədəndəki piy əzələyə çevrilirmi?

 

Bədəni inkişaf etdirmə idmanı edən hər kəsin ağlının bir kənarında bu sual vardır: Piy əzələyə çevrilirmi? Hazırda insanların problemlərindən biri də yağlanmadır. İdmana ciddi olaraq başlayan və bununla birlikdə məşq hərəkətləri edən insanlar, əlbəttə, yağlı deyil, əzələli bir bədənə sahib olmaq üçün bu işə başlayarlar. Bu məsələdə ağıla gələn suallardan biri də bədəndəki yağların əzələyə çevrilib çevrilə bilməməsidir.

Toya hazırlıq dövründə arıqlamaq istəyənlərə 4 məsləhət

 

Evlilik öncəsi dövr, çox qadının sürətli kilo vermək istədiyi bir dövrdür. Bu dövrdə, nə qədər vaxtda neçə kilo veriləcəyini yaxşı planlaşdırılması lazımdır. Evlilik öncəsi son dəqiqədə, məhdud pəhrizlərlə verilən sürətli kiloqramlar səhvdir. Toy günü canlı, parlaq, enerji dolu olmaq istəyirik. Amma qida dəyəri aşağı pəhrizlər sizin yorğun, dərinizin solğun, saçlarınız cansız görünməsinə səbəb olur.

Darçın arıqladırmı?

 

Zaman zaman artıq kilolardan şikayətçi oluruq və bu artıqlıqları vermək üçün bir sıra üsullar tətbiq edirik. Bəzən kilo vermək üçün idman etməyi, bəzən isə bəzi qidalardan və bitkilərdən yardım alaraq tez bir zamanda kilolardan xilas olmaq istəyirik. Son zamanlar adından tez-tez bəhs etdirən və xüsusilə mütəxəssislərin mütləq  qəbul etməyinizi tövsiyə etdiyi təbiət möcüzəsi bitkilərdən biridə darçındır.

Yemirəm bəs niyə kilo vermirəm?

 

Bu sualı çox tez-tez eşidirik. Əslində, mən çox az yeyirəm deyənlər çoxalır. Ancaq bu vəziyyət, əslində kilo verməyi əngəlləyən ən böyük düşmənimizdir! Belə insanların çoxu, yalnız səhər və axşam yemək yediklərini deyir. Çünki aralarda yemiş olduqları payı kiçik, amma zərəri böyük atıştırmalıqları yeməkdən saymırlar.

Gündə nə qədər su içilməlidir

 

Lazım olan suyun miqdarı insandan insana, yaşanılan mühitə və ya görülən işə görə dəyişir. Soyuq iqlimdə daha dəyişməz bir çalışma tərzi olan biri ilə isti iqlimdə əzələ gücü ilə çalışan bir adamın gündəlik su ehtiyacı çox fərqlidir. Böyüklərdə bu miqdarın bədən çəkisinin 3-%-nə yaxın olması lazımdır. Yəni 100 kq olan bir adam gündə 3 litr, 50 kq olan bir nəfər isə gündə orta hesabla 1.5 litr su istehlak etməlidir.

Daha çox məqalə...

1 -dən səhifə 5

Go to top