HomeFitnes

Qarın əritmək üçün idman hərəkətləri

 

Dümdüz qarına sahib olmaq hər bir insanın arzusudur. Dieta saxlayaraq və davamlı idman hərəkətləri edərək siz bu arzunuzu reallaşdıra bilərsiniz. Sizə qarın əritmədə çox effektiv 5 idman hərəkəti təqdim edirik.

İkinçi cənəni necə aradan qaldırmalı

 

Ikinci çənəni heç də mürəkkəb olmayan hərəkətlərin köməkliyi ilə aradan qaldırmaq olar. Otuz yaşdan yuxarı yaşda olan qadınların bir çoxu ikinci çənə kimi problemlə üzləşirlər. Bundan daha çox kök qadınlar əziyyət çəkirlər. Əlbəttə, bu nə xəstəlikdir, nə də ki faciə.

Trenajor zalında qadınların 10 səhvi

 

Trenajor zalında məşğul olan qızlar çox tez-tez kiçik səhvlərə yol verirlər ki, nəticədə bunun lazımı nəticəyə səbəb olmadığı azmış kimi, həm də tam əks nəticələrə gətirib çıxara bilir. Məqsədimiz qadınlarımızın düzgün hesab edibdə etdikləri səhvləri bölüşməklə düzünü bildirməkdir.

Sellülitə qarşı 6 gimnastik hərəkət

 

Siz sellülitdən heç bir zaman kifayət qədər fiziki ağırlıqlar olmadan qurtula bilməyəcəksiniz, buna görə də, əgər sellülitlə mübarizədə müvəffəqiyətə nail olmaq istəyirsinizsə, sizə müntəzəm şəkildə idmanla və xüsusi gimnastika ilə məşğul olmağa adət etmək lazımdır.

Qaçış

 

Qaçış – məşqlərin ən məşhur və əlçatan növlərindən biridir, bundan əlavə o həm də sağlamlıq üçün olduqca faydalıdır. Bizi,  öz bədənin görkəmi ilə əlaqədar olaraq pərişan olanları artıq kaloriləri yandırmaq üçün faydalı olan qaçış növləri maraqlandırır. Arıqlamaq üçün necə düzgün qaçmaq lazım olduğunu siz bu məqalədən öyrənəcəksiniz.  

Doğuşdan sonra fitnes

 

Gənc ana öz bədən görkəmini qaydasına salmaq qətiyyətindədir. Hamiləlik dövründə bədən cizgiləri dəyişmişdir və buna mütləq bir çarə qılmaq lazımdır. Əsl formaya düşməyə doğuşdan sonrakı fitnes kömək edəcəkdir. Artıq bədən çəkisi gənc anaya lazım deyil, lakin yenə də tədricən başlamaq lazımdır.

Go to top