Portağal dietası

 

Sitrus meyvələri faydalı elementlərlə zəngindir və böyük əksəriyyəti də yüksək kaloriliyə malikdirlər. 4 həftəlik müddətə hesablanmış portağal dietası 10-20 kq artıq çəki atmağa kömək edir. Dietanın məsləhətləri 4 həftəlik portağal pəhrizi çox ciddi rasiona malikdir – onu dəyişmək olmaz.

  • Gündəlik 2 litrə yaxın şirin olmayan maye (qəhvə, çay, su) qəbul etmək lazımdır. İstək olarsa gündə 200 ml-ə yaxın soda da içmək olar.
  • Yeməyin dadını yaxşılaşdırmaq üçün narın istiotdan, soğandan, qurudulmuş sarımsaqdan istifadə etmək məsləhət görülür.
  • Duz normasını məhdudlaşdırmaq lazımdır (yaxşı olardı ki, ondan ümumiyyətlə imtina edəsiniz).
  • Bədənin boş olmaması (çəkinin sürətlə azalması zamanı isə bu qaçılmazdır) həftədə 3 dəfə idmanla məşğul olmaq lazımdır (düzdür, həddən artıq canfəşanlıq da etmək olmaz).

Pəhriz rasionu

Əti qaynatmaq və ya qrildə qızartmaq lazımdır (qoyun əti istisna edilir).

1-ci həftə

• Səhər yeməkləri:

yumurta (2 əd.) və portağal (meyvənin yarısı)

Bazar ertəsi

• Nahar : meyvə (zənginləşənə qədər ancaq 1 növ)

• Şam yeməyi: ət

Çərşənbə axşamı

• Nahar: ət (üstünlük toyuğa verilir)

• Şam yeməyi: portağal, yumurta (2 əd.), tərəvəz, tost

Çərşənbə

• Nahar: pomidor, pendir, tost

• Şam yeməyi: qaynadılmış ət

Cümə axşamı

• Nahar: meyvə (doyana qədər, lakin 1 növdən)

• Şam yeməyi: ət, salat

Cümə

• Nahar: yumurta – 2 əd., balqabaq (qaynadılmış)

• Şam yeməyi: portağal, buxara verilmiş balıq, tərəvəzlər

Şənbə

• Nahar: meyvə (doayana qədər, lakin 1 növdən)

• Şam yeməyi: ət, tərəvəz

Bazar

• Nahar: tərəvəzlər, qaynadılmış toyuq, portağal

• Şam yeməyi: tərəvəzlər

2-ci həftə

• Səhər yeməkləri: portağal (meyvənin yarısın) və yumurta (2 əd.)

Bazar ertəsi

• Nahar: ət, tərəvəzlər

• Şam yeməyi: portağal, yumurta (2 əd.), tərəvəzlər

Çərşənbə axşamı

• Nahar: ət, tərəvəzlər

• Şam yeməyi: portağal, yumurta (2 əd.)

Çərşənbə

• Nahar: ət, xiyar

• Şam yeməyi: portağal, yumurta (2 əd.)

Çümə axşamı

• Nahar: ağ pendir, tərəvəzlər və yumurta (2 əd.)

• Şam yeməyi: yumurta (2 əd.)

Cümə

• Nahar: buxara verilmiş balıq

• Şam yeməyi: yumurta (2 əd.)

Şənbə

• Nahar: portağal, pomidor, ət

• Şam yeməyi: meyvələr (müxtəlif)

Bazar

• Nahar və şam yeməyi: portağal, qaynadılmış tərəvəzlər, toyuq, pomidor

3-cü həftə

• Bazar ertəsi: şirin növlər – manqo, üzüm, xurma, banan, əncir istisna olmaqla meyvələr

• Çərşənbə axşamı: istənilən nişastasız tərəvəzlər (kartof olmaz)

• Çənşənbə: meyvə və tərəvəzlər (əks göstəricilər eynidir)

• Çümə axşamı: qaynadılmış tərəvəzlər, kələm salatı, yarpaq salatı, qaynadılmış balıq

• Cümə: qaynadılmış tərəvəz, ət

• Şənbə və bazar: meyvələr (doyana qədər, lakin 1 növdən)

4-cü həftə

• Bazar ertəsi: pomidorlar (3 əd.), xiyarlar (4 əd.), toyuğun dörddə biri, yağsız, konservləşdirilmiş tunes (1 qab), portağal, tost

• Çərşənbə axşamı: xiyarlar (4 əd.), ət (200 qr.), pomidorlar (3 əd.), portağal, tost

• Çərşənbə: xiyar (2 əd.), kəsmik (1 xörək qaşığı), pomidorlar (2 əd.), portağal, tost, qaynadılmış tərəvəz

• Cümə axşamı: xiyar (1 əd.), toyuq (yarısın), pomidorlar (3 əd.), portağal, tost, istənilən meyvə (1 əd.)

• Cümə: pomidorlar (3 əd.), yumurta (2 əd.), portağal, tərəvəz salatı (1 pors)

• Şənbə: portağal, toyuq filesi (2 əd.), kəsmik (125 qr.), qatıq, tost, xiyar və pomidor (hərəsindən 2 əd.)

• Bazar: portağal, kəsmik – 1 çay qaşığı, qaynadılmış tərəvəz, xiyar və pomidorlar (hərəsindən 2 əd.), yağsız, konservləşdirilmiş tunes (1 qab), tost.

Rəylər

Rəylərə əasən 4 həftəlik portağal pəhrizi yaxşıca çəki atmağı təmin edir – bir qayda olaraq 10 kq-dan artıq çəki gedir.

 

 

 

Go to top